Doğumdan sonra dikişler harici hiç muayeneye gitmemiştim. Geçen ay arkadaşımı götürmüştüm bende bi görünmek istedim doktor smear aldı ve problem yoktu. Sonuca gittiğimde korkmamam gerektiğini jinekolojik onkolojinin görmesi gerektiği tekrar test yapılacağı söylendi. Testi verdim sonuca göre ya yılda 1 muayene yada Kolposkopi önerildi. Yaşayan var mı ne olacak Kolposkopi acıtıyor mu amnestezisiz yapılıyormuş