arze34 belden uyusturmali sezeryanlar böyle oluyor ama öyle travmalik durum değil siz doğum anında uyanınca korktunuz sanırım. Baştan beri uyanık olunca konusuyorlar sürekli sizinle, 5 dakika sonra bebek sesi geliyor ona odaklaniyorsunuz felan ten tene temas, resim cekimi oluyor bı bakıyorsunuz 15 20 dakika içinde bitmiş gitmiş anlamıyorsunuz. Benim ilki genel anesteziydi doğum anında idrar torbami delmislerdi 3 hafta sondayla kaldım. Bide genel anestezide, anesteziyi attığın an ağrı çok oluyor, bastırma masajı yapılıyor, yarım yapıldığında öyle olmuyor uyuşukluk geçene kadar ağrın azalmış oluyor, masajı doğum anında yapıyorlar ya da doğumdan sonra yapsalar bile hissetmiyorsun. Daha konforlu yani