Ozlmozlm Sırtımda ben var. Hamile kaldıktan sonra resmen bir et beni oldu sünger gibi. 7 ay oldu Doğum yapalı hala aynı. Aradabir geriliyo sanki. Bunun için hangi bölüme randevu alabilirim?
Gmzdgs Ozlmozlm dermatoloji (cildiye) ye git canm onlar baksın altında damar falan olabiliyor yoksa bnm alnımda doğum izi var gttıgımde öyle deyip fakülte hastanesine sevketmişlerdi devlet hastanesinden