Kızlar hastaneden mesaj geldi çıktı diye e nabız da yok. Devlet hastanesinde yaptırdık mesajda laboratuvar dışı tahlil diyor ondan mı acaba. Mesajda doktorunuzla görüşebilirsiniz diyor ama başka şehirdeyiz hemen gidemeyiz bilgisi olan var mk nerden görebilirim