baloglus Kızlar doğum günümüze 2 ay var. Aklımda bebe mavisi Mickey mouse konsepti var ama yine de kararsızım. Erkek bebek doğum günü konseptlerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.
Seddaa [url=https://hizliresim.com/7Qm4yN][img]https://i.hizliresim.com/7Qm4yN.jpg[/img][/url] Cnm bnm sadece mavi Beyaz yaptım
Meryemaslan06 https://i.hizliresim.com/QyX9rZ.jpg Ben de böyle yapmıştım umarım resim açılmıştır 😄😄🥰🥰
baloglus Meryemaslan06 Oğlunuzun resmini normal fotoğraf şeklinde mi çıktı aldınız ? Oda çok tatlı olmuş
Derin34_ Ookaan seçtğiniz anlaştığınız yere göre değişiyor ama ortalama 600 1000 felan, bizde organisazyoncuya yaptırdık 750 tl idi fiyatı
mrsoztomurcuk Derin34_ Aklımda bütün sene kış konsepti vardı 🙈 Bizim ki de böyle oldu 🥰 https://imgyukle.com/i/nNwqov https://imgyukle.com/i/nNw130
baloglus mrsoztomurcuk Sizinki de çok güzel yaa 👍 Kış bebeği olsydık kesinlikle bu kış konsepti yapardım