Merhaba , ilk bebeğim olduğu için tam olarak bilmiyorum bebeğim 5 aylık ve diş çıkartma belirtileri gösteriyor salya , diş kaşıma isteği , huzursuzluk vs. Baktığımda damağında diş yerleri belirlenmiş ve elimle kontrol ettiğimde ise diş sertliği hissediliyor . Süreç nasıl ilerleyecek? Yani tam olarak bir dişin çıkması nasıl olacak kaç günde çıkacak ? Yanındaki ikinci diş ne zaman çıkacak oda aynı şekilde sancılı bir süreç mi oluyor tam olarak yaşadığınız tecrübelerden bahseder misiniz ?