deniz6177 bizimki de öyleydi uyumak bilmezdi çok şaşırmıştım çünkü herkes yeni doğanın çok uyuduğunu söylerdi ama kızım yok uyumak istemezdi şimdi 8nci aya girdik hamak aldım 4ncü ayından sonra düzeldi hamaktan mı başka şeyden mi bilmiyorum artık hatta keşke daha erken alsaydım dedim