15 aylık kızım var ve 4 aylık hamileyim gündüzleri sadece uykuya geçerken ve uyanınca emiyoruz çok uzun emmiyor gece emmelerimiz kesilmedi sabaha karşı daha çok emmek istiyor . Sütümün azaldığını farkettim zaten doğuma yakın bıraktırmayı düşünüyordum çünkü 2 si bir zor olucak bana nasıl bir yol izlemeliyim ?