Diş eti enfeksiyonum için geçen ay antibiyotik kullandım ve sonra ağzımda mantar oluştu. Mantardan dolayı büyük ihtimalle lenf bezlerim şişti ve dün doktor lenf bezlerimin düzelmesi için tekrar antibiyotik verdi. Yeniden mantar oluşmasından çok korkuyorum. Ne yapabilirim