Merhaba Hanımlar evimiz kira ve kentsel dönüşüme giricek,aranızda bu durumu yaşayan var mi devlet kira yada taşınma ücreti veriyor dendi ama taşınma ücreti ev sahibi ne yatıyor o kiracıya veriyor dendi ki saçma bence ama ne kadar doğrudur bilmiyorum,o yüzden aranızda tecrübe sahibi veya ev sahibi mutahit olan varsa bilgi alabilirsem çok sevinirim