Ozgeackgz-0 bend3 sezeryan canım sürekli ağrıyorsa doktora gitmelisin bence dikişlerine baktirmalisin bejim arada agriyir sil tarafında toplantıyı için oda normal dedi ve daha çok yeniyiz sızlamasi normal usutmemeye dikkat et yelek giy herşey bizde bitiyor canım