bebeğim 8.5 aylık. Hem ek gıda hem de anne sütü alıyor.Yemesi de güzel kahvaltıda 1 yumurta+çeyrek avokadoyu rahatlıkla bitiriyor. Her yemeğine mutlaka zeytinyağı koyuyorum.Suyu da güzel içiyor.karnına bakıyorum yumuşak. Ama kakasını 3 günde bir yapıyor.Hafif de kabız gibi yapıyor. Sizce 3 gün normal mi