ayyolcu2343 Bebeklerinize kundak yaptınız mı ben yapıyorum ama bebeğim sevmiyor sürekli kolunu çıkartmak istiyor yapmassan eli ayağı çap olur falan dediler aranızda yapmayan var mı yada bir önerisi olan var mı
suhedaaaaa ayyolcu2343 Bebeğim kundaktan nefret ettiği için kundak yapmadım niye eli ayağı çap olsun ya
Tosbigin_Annesiii ayyolcu2343 ben nadiren yaptım hiçbir sıktını da olmadı sadece eliyle kendini uyandırıyor
tanta ayyolcu2343 ben hiç yapmadım çocuğumun eli ayağı düzgün ama pişmanım 2. de yapacağım kundak olanlar daha rahat uyuyor
mondecaidensecmeler ayyolcu2343 düzenli kundak yapıyorum çap olmasindan değil eli ayagi kumdaksiz yatırdım mi ellerindem düzgün uyuyamiyor kundak yapınca hem rahat uyuyor hem derin uyuyor