Ben tüp bebek sürecine başlıcam kizlar insallah
adetimin ikinci gunu gitcem de
simdi sorum su
dun gece akinti seklinde adet baslangicim oldu ama
geceden beri henuz bi kanamam veya akinti olmadi
benim bugun 1. gunum mu sayilir
yoksa kanamam baslarsami 1. gun olacak