0104 azonce bı doktordan dinledim bizimkide 10 aylık 6-7 kelimesi vardı şimdi hiçbirini söylemiyor anne kelimesini öğrenmiş, sürekli söylemeye başladı onu tekrarliyor. Doktorda şunu söyledi yeni kelime ogrendikleri zaman diğer kelimelere ara verebiliyorlar. Eğer 1 buçuk yaşından sonra kelime yoksa, isme bakmiyorsa, sürekli tekrarlayan hareketleri varsa, sizinle oyun kurmuyorsa bu bizim için önemlidir dedi. Yani normalmiş şuan bizimkinin favori kelimesi anne.. Anne anne diye dolanıyor birde o diyip parmağıyla bisiyleri göstermeyi öğrenmiş diğer kelimeler nanay 😁