Kızlar, öyle bir bebek büyüttüm ki 3 bebeğe bedel. Hem kolik, hem alerjik Allah’ım dedim, ben ya delireceğim ya öleceğim. Psikolojim bozulmuştu. Her gün defalarca ağlıyordum. Ama geçti. Ve şuan bebeğim 1 yaşında. Bu kadar kısa sürede geçti. İçinizi ferahlatmak için yazıyorum. Hâlâ uykuları çok düzenli değil ama eskiye göre çok daha iyi. En azından uykusuzluktan ağlamıyor ve büyüdüğü için oyun oynatarak oyalayabiliyorum. Biliyorum çok zor ama biraz daha sabredin. Büyüdükçe daha zor oluyor diyenleri takmayın. Bunu diyenlerin bebekleri sürekli uyuyan, sesi çıkmayan bebekler. Bizim gibi zor bebek annelerine büyüyünce daha kolay geliyor. Ev şuan sürekli dağılıyor, hep peşindeyim. Dişi sancıları da bastırıyor ama ilk 8 aydan cok çok daha kolay. Allah hepimizin yardımcısı olsun ❤️