zeyneppyagmur Evet 2500 doğmuş ona görede kilosu gayet iyi. Ayrıca şuan 4. ay atağındadır iştah azalması olabilir, salya akışı olabilir, hareketlenmeler başlıyor vs artık sütünü iç sadece uyu modunda değillerki ilk zamanlarki gibi. Herşey etken kilo için. Önemli olan olması gereken aralıkta olması. Ek gıda döneminden sonrada kilo alımı yavaş oluyor. Ben genel için konuşuyorum istisnalar elbet vardır. Benim kızımda 3 kg doğmuştu şuan 17 aylık olacak daha yeni 10 kg oldu. Sağlık ocağındaki ebeler şans işi yani biz iyisine denk geldik şükür. Ben 17 ayda hastalık dışında oda 2 kere anca oldu 2 kere gitmiştimdir doktora. Gerekli bilgileri hep ebemizden aldım gerekmedikçe gitmedim doktora. Ebe önemli. Gidilen doktorda çok önemli tabi. Yanlış veya yersiz yönlendirme yapabiliyorlar özellikle bu kilo konusunda