Sadece alerji maması kullananlar emzirmeyen anneler varmı burda süreç nasıl oluyor ilk başlarda verdiğiniz zaman kakasini hemen yapıyormuydu yoksa zamanlami alıştı ,kilo alımı nasıl ve duygusal olarak nasıl memeyi bırakıp sadece alerji mamasına geçtiniz ? Lütfen bir yazın beni azda olsa biraz rahatlatın 😓