pimpiriklianne43 ara vermedim. 2 yaş kontrolünde doktorumuza sorduk. Balık yağını sürekli kullanmak zararlı mı diye. O da hiçbir zararı yok aksine yararlı 5 yaşına kadar almalı dedi. Sadece balık yedirdiğin gün vermezsin dedi. Ben de doktorumuzun önerdiği şekilde kullanmaya devam ediyorum. Yani her kafadan bi ses çıkıyor bi doktorun dediğinibaşka doktor önermiyor. İnsanında kafası karışıyor haliyle. Ben bu şekilde kullanıyorum ama siz kendi doktorunuza danışı tabi