Benim bebeğim de 54 günlük ve gazlı bir bebek, bazen öyle bir ağlıyor ki bir tarafını kopartmışız gibi ağlıyor ben de ilk zamanlar açlıktan sanmıştım hatta mama takviyesi bile vermiştim ama kilo artışı iyi olduğu için bıraktık. Doktor tamamen gazdan dedi 6-7-8. haftalar pik yapma zamanıymış sonra azalıp gidecekmiş inanın markete bile gidemiyorum bebek arabasında bile sürekli ağlıyor sabırla 3. ayı bekliyorum. Ben de kundak yapıp beyaz gürültü açıp kucağıma alıp pilates topunda zıplıyorum öyle sakinleşiş uykuya geçiyorum veya direkt meme veriyorum..