Çok bunaldım bu konudan bilgisi olan yardim edebilir mi ? 1.5 yaşına kızımız babasına karşı aşırı bı kaygı geliştirdi hayatımızı o kadar zorlaştırıyor ki . 1 ay önce 2 günlüğüne şehir dışına gitti bu arada evde kızıma bakan anneannesine de onla gitti ve gelmedi . Neyse şu an evde babaanne bakmaya basladi. esim de ben de calisiyoruz ayni saatte cikip ayni saatte geliyoruz.
Esim sehir disina gidip geldigi gunden beri o kadar ona dustu ki byle bir sey olamaz ya bana vuruyor sadece ona altini degistirttiriyor. geceleri uykudan agkayarak kalkip yataga yanina gelmek istiyor sabah ise gidecegimizde ciglik cogliga agliyor. evde surekli kapiyi gosteriyormus. ama sorun ben degil hep babasini istiyor.