Socialmom14 buna tamamen katiliyorum. Ve kendimden biliyorum 😂 asiri yaralanan bir cocuktum. Kc kere kafam tasa degdi, kac kere koltuklardan dusdum, kac kere kafama top yedim 😂 hic birinde hic bir sey yapmadi doktorlar. En son salincaktan dusmusdum ve hizli bir sekilde salincak geriye dogru gelip kafama carpmisdi. Bir dakika falan yerde yatmisim. O zaman bile doktor gozlemleyin ihtiyac olursa tamografi cektiririz demisti. Bende de ne saglam kafa varmis diye dusunuyorum 😂 annemin yuregi nasil dayanmis o kadar dusmelerime. Ama bende simdi cocugumun basina elim birazcik sertce degse icim gidiyor sorun olurmu diye. Ama kendimden yola cikarak biraz toparliyorum kendimi 😅 o yuzden fazla evham bizim sinirlerimizi yipratmakdan baska bir ise yaramaz.
Baharmira bebeginizede gecmis olsun. InshAllah hic bir seyi yoktur :)