hasibe04 Hanımlar bebeğimin poposunda apse oluştu sivilce gibi tam makatında geçmedi bir ay oldu kremde sürdüm sizin başınıza böyle bişey geldimi nasıl geçer bu
hasibe04 haniball evet kremle antibiyotik verdi kullandım tam geçer gibi oluyo sonra tekrardan oluyo doktor ilerleyen zamanda geçmezse cereahi işlem yaparız dedi çok korkuyorum ama bebeğim beş aylık daha inşallah geçer
haniball hasibe04 anladim gecmis olsun tecrubem yok bu konuda tecrubeli birileri fikir verince iyi oluyor..insallah toparlar biran önce ameliyata gerek kalmaz Allah yardimciniz olsunn 👼🏻🤲🏻🌸