fatmabkny  kızlar aracımı sattığım için satıyorum 0 hiç kullanılmadı sadece araca taktım bebeğim 4 aylık 1 kere oturmadı bile paraya ihtiyacım var o yüzden fiyat 8000
elmaelmaelma fatmabkny markanın kendisi de 8000 liraya satıyor. Fiyatı güncellemenizi tavsiye ederim.
Arelmommy üstte kalsın🫶🏼inşallah satabilirsiniz ama sonuçta 2.el olarak geçiyor canım fiyatı da yüksek burdan alan olur mu bilmiyorum ama letgo ya falan da ilan koyabilirsin ben bebek arabamı ordan satmıştım
agitmoms leylmom merhaba bende baby plus multistage var 4000 dusunuyorum oğlum bilemedim arabayı sattı babası diye
fatmabkny leylmom şuan durumum bayağı sıkışık o yüzden bu fiyat e bebekten aldım şuan güncel fiyat 10.000 TL
fatmabkny elmaelmaelma e bebekten aldım şuan güncel fiyatı 10.000 TL isofixli oturma yerinin yanları açık olduğu için uzun yıllar kullanıma uygun
fatmabkny Arkadaşlar alt modeller var uygun fiyata isteyen onları tercih edebilir benim sattığım model 10.000 TL internette tercih sizin.