yuhumgeliy krngny gebelik yok. Bende en son 16ocakta oldum. Betam 520lere çıkmıştı 6 gün önce gebelik vardı dün kan verdim 29a düşmüş gebelik yok bende de sanırım
yuhumgeliy krngny yani düşünmediğimiz anda olmuştu ama mutlu olmuştuk 1 kızım var aralarında 4 yaş olacaktı ama kimyasal gebelikmiş sanırım