Kızım 7.30 da uyandı. Tekrar 9.30 da uyudu. 2 saat sonra uyuması normal mi ? 10.5 aylık bu arada. Uyku eğitmenlerini dinledim ilk uykusuna 3 saat sonra geçirin diyorlar. Ama bizde hep böyleydi dayanamıyor ağlıyor uykuya bende uyutuyorum. İki uyku yapıyor zaten. İkinci uykusuna uyandıktan 3-4 saat sonra geçiyor o normal ama ilk uykusuna sanki biraz erken geçiyor gibi uzatmalı mıyım bunu 3 saate yoksa bu şekilde iyi mi ? İlk uykusuna geç yatarsa bu sefer 2. Uyku ileri atıyor gece uykusuna geçişini etkiliyor sizde durumlar nasıl