Doktor lar bebeği yüz üstü yatırın ve karnından doğru yukarı kaldırın. Direk kendini aşağı salıyor mu yoksa azda kafasını yukarı çekiyor mu bakın dedi. 2 aylık Ken olması gereken bir şey sanırım yada 3 olmuyorsa erken doğduğu için yine de doktor a götürmek gerekir. Gelişim takibi için. Çünkü hassas bebekler. Benim de 35 haftalık doğdu çünkü.