momas bölgeden bölgeye değişiyor. Mesela ben çocuklarım 9 aylık olmadan başka bir şehre taşındım. Yeni geldiğim yerde 9.ay aşısı yoktu, öyle bir aşı yapmıyoruz dediler. Ama eski sağlık ocağım beni arayıp niye aşı yaptırmaya gelmediniz diye sordu mesela. Mültecilerden dolayı 9.ayda hatırlatma aşısı yapılıyormuş, onlardan dolayı salgınlar arttığı için yani. Mültecilerin çok olduğu kalabalık bir bölgedeyseniz yaptırın bence