selinkumsal10 22.00 bir bebegin uykuya gecisi icin cok gec bir saat. Suan ki duzeniniz gayet guzel aslinda bunun devam etmesi icin dua edin😊 oglen uykularini veya aksam uykularini disarida da yapabilir birkac kez denerseniz o sekilde uykuya devam etmeye de alisabilir. Disarida uyaran cok fazla bir bebek icin dolayisiyla etrafini inceler uykuyu ikinci plana atabilir, biraz daha gec uyuyabilir disarida ve bu da cok normal olur. Ufak ufak alistirmaya başlayabilirsiniz aslinda