İlk defa kullanıyorum. Bebeğim rsv + maalesef. Nebulizatörün içinde. Çıkan uzun ince uç ile buhar veriyorum. Bebeğim çok hareketli olduğu için emzirirken uyutuyorum. O şekilde veriyorum buharı. Doktor buharın içine ilaç verdi. Gözlerini koru dedi. Ben buharı verirken çocuk tıkanıyor öksürmekten. Ben yanlış mı yapıyorum acaba. Yoksa böyle mi olması lazım