Kızlar selam bebeğim 8,5 aylık sallanan sepet beşikte uyuyor 4. Ayından beri odamızda kendi büyük tahta beşiği de var artık kendi beşiğine geçirmek istiyorum çünkü ayaklanmaya başladı sepet beşik bizim için riskli oluyor zaman geçtikçe. Kendi beşiğine nasıl alıştırabilirim henüz denemedik🙄