mombabe Ocean kullandım bir şişe içeriği hoş değilmiş değiştireceğim güvenilir marka yazar mısınız? Bir de bu Demir takviyesi iştahsızlık yapıyor mu?
tugce94 mombabe bestiron kullanıyorum temiz içerikli kızım da severek tüketiyor arada baktırdık değerleri iyiydi emzirdikten bir saat sonra tekrar emzirmeden bir saat önce kullanilmsliymis emilimi için
Yyagmur3 mombabe bestiron marka kullanıyorum memnunum. Değerlerine baktırdığımızda da gayet iyiydi değeri. Demir vitamini iştahsızlık yapmaz aksine düzenli kullanımda bebeğin iştahını açıyor.
ogretmenannee_ mombabe Demir kullanımı iştah arttırır hatta iştahsızlık varsa demir düşüklüğünden şüphe edilir
mombabe ogretmenannee_ doktor test istemedi hiç ben mi söylesem acaba, düzenli kullanıyoruz mama içiyor bi de 🤷🏻♀️
ogretmenannee_ mombabe Siz demedikçe doktor genelde kanına bakalım demiyor. Ben dokuz aylıkken kontrole gidip istemiştim ve kan değerleri düşük çıktı doktor bir ay sonra gel demişti fakat ben 15 aylıkken gittiğimde sadece 2 3 ay kullanmamış olmama rağmen yine değerleri düşük çıktı ve hala kullanıyorum 21 aylık. Ocean b12 demir dvit. Sağlık ocağının verdiği demir ve D vitamini kötü onu ilk aylarda deneyimledim. Bende de ileri derecede kansızlık var acaba bununla mı ilgili diye düşünüyorum bilmiyorum Kan aldırmak çok zor gerçekten bebeğe 😣
mombabe Yyagmur3 her gün kullanırım ama saatleri aç tok kısmı düzenli değil . Çünkü aç uyanıyor o an veremiyorum yedikten sonra veriyorum ama bazen zamanlama tutmuyor
zynprvlfsn Demir ferrum kullanıyorum, d vitamini olarak decetabs, B12 olarak ocean kullanıyorum. HGb 8 di şimdi 11 olmuş.
tugce94 mombabe bestiron bebek için demir takviyesi deseniz verirler buraya görsel yüklemeyi bilmiyorum