Kızlar en son 16 ocakta regl oldum. Kan verdim beta 520 küsür çıkmıştı 4 martta
Dün bir daha kan verdim 29.7ye düşmüş.
4-5 gün hafif kanama geldi doktor ilaç yazmıştı. Eşim işten gelince acile gidicez. Bu durumu yaşayan oldu mu düşük mü yapmışım ? 🥺🥺