prensveprensessss Bebeğim bugün tam 4 aylık gece 11 den beri asla emmiypr mama içmiyor ağlamaktan helak oldum götürmediğim doktor kalmadı düzelmşyor bu çocuk kilo alımı durdu 1 aydır hiç kilo da almamış ben ne yapacağım ya
Alyehus prensveprensessss biz 4.5 aylığız bizde de ciddi red var. 5. Aya kadar normal dedi doktorumuz. Karanlık ortamda göz teması kurmadan emzirin dedi ben altını açıp deniyorum öyle kabul ediyor. Atak ayı olduğu için normal dedi
bebek2anne1 prensveprensessss aynı durumdayız şuan araştırma hastanesine getirdim doktorların hepsi aynı şeyi söylüyor almış kilo diyor ama hayır 2 ay aşısından beri almamış 300 gr almış sadece gece 12 de mama verdim sabah 8 e kadar mama içmedi ya nasıl oluyor aklım almıyo bu kadar aç nasıl durabiliyor ya