En son uykuya geçerken 180 cc verdim gün içinde de nerdeyse hep 180 cc içti.. Hiç uyandırmadım gece mama vermek için ağlamadı da bende dayanamadım acıkmıştır diye 06.00 da 140 cc verdim bitirdi. Hiç uyandırmamalı mıyım? Yoksa bir kere ağladığında hemen ağzına mamayı tıkmalı mıyım