ylmazz Merhaba arkadaşlar.. doğum yapalı 7ay olucak ve geçen hafta ilk defa lekelenmem oldu 2-3gün sürdü o lekelenme ama hala kasıklarım çok ağrıyor sanki adet olucakmışım gibi bu durum normal mi ? Midemi bulandırıyor artık kasıklarımdaki ağrı
Dilekbodur ylmazz ben de 4 ay oldu regl olamadım pembemsi kahvemsi akıntılarım oluyor ara ara regl gibi de değil ama. Artık benim de midem bulanıyor. Şişkinlik de var. Hamile miyim korkusu sardı 😀