Kızlar selam 3 gün önce emzirmeyi bitirdim ama 3 gündür bende bittim asla uyumadığı sürekli emdiği için bu kararı almıştım (20 aylık) ama şimdi de gece 1,5-2 gibi uyanıp asla geri uyumuyor ne yapacağımı şaşırdım çalışan anneyim uyumadan işe gidiyorum ne olur biriniz akıl verin 😢