Böyle bir post açmaya girmişken bunu gördüm, benimde 5gün gecikti tüm belirtiler var ama olamıyorum bi türlü. İlk bebeğim tüp bebek 23aylık suan, aslında bikaç aydır doktorumuzun önerisi ile korunmuyoruz ama 2. Çocuğa kendimi hazır hissediyormuyum bilmiyorum… korkudan test yapamadım hafta sonuna kadar beklicem olmazsa yapıcam 🫢