Merhabalar 6 günlük bebeğim var 1,5-2 saatte bir uyandırıp emziriyorum. Genel de 1,5 saati geçmiyor.
Gögüsüm de 10-15 dk emip bırakıyor acaba ona yeterli oluyor mudur? Göğüsümü sıktığımda baya süt geliyor yani ama az emiyor gibi geldi dakikası. Çişli ve kakalı bez alıyorum 2,5 saatte filan. 1,5 saate 10-15 dk emzirme yeterli oluyor mudur? Ve gögüsümüde sağıyorum cünkü hepsini yiyemiyor. Bir gögüsümü 10 dk diğerini de 10 dk sağıyorum? Sizler nasıl yapıyorsunuz acaba🙏🏻🌸