gizosca Bebeğim tam 15,5 aylık,daha önce söylediği kelimeleri(dede,baba,hadi) bile artık söylemiyor. Sadece çok nadir anne diyor. Ne yapmalıyım bir önerisi olan var mı
aysegul_my gizosca kızım 16 aylık bazen hiç konusmuyo kelime olarak yani babıldıyo kendi kendine net söylediği bı baba var onuda canı isterse bazen dede diyo bazen anane diyo bişi yemek istediğinde nam nam diyo kedi nasıl ses cikariyo diyoruz miyam miyam diyo inek möö der dimi kızım diyorum möö diyo çok da takılmamak gerek cnku bazen bülbül gibi kelimeler söylerken bazen sadece babıldamakla kalabilir
01012024 gizosca oğlumda 14 ay anne mama bazen baba bide hav hav diyor bu ara bakıyorum çok geriledi gibi bay bay gel gel yapmıyor arada alkış yapıyor unuttumu ne oldu anlamıyorum sürekli konuşuyorum bişeyleri anlasın diye oyun kuruyorum çeneyle resmen ama hiç yeni kelime öğretemedim oğlum çok hareketli hiç dinlemiyor sabit kalmaz hep koşturma peşinde komut veremiyorum resmen hiç üstüne alınmıyor sanki kukuli sarkılarını cok sever onu acıcam desem kosarak geliyor yanıma inek köpek kedi balık esek nerde desem eliyle figürleri gösterir ama ses taklidi yoktur nasıl geliştircem bilmiyorum yeni bişey görmeyince bi skntıımı var diyorum bazen 😔
ayseeeciik25 Bende bekleyim burda. Benimkide bir yaşında söyle diyince söylüyor ama kendiliğinden söylemiyor herkes hiç sesi yok neden konuşmuyor diyip duruyor üzülüyorum
gizosca aysegul_my evet benim bebeğimde o tür hayvan seslerini çıkarıyo,dediğiniz gibi babıldama şeklinde sesler de çıkarıyo örneğin gaga,dada gibi. Ama henüz kelime çıkarmaması kafama takılıyor işte
01012024 efe06mete bizimkide 15.5 ay oldu şuan biraz daha fark var özellikle bikaçgündür sürekli bişeyler konusmaya calısıyorda bakalım:)