Arkadaşlar bebeğim 20.00 - 21.00 gibi uyuduğunda sürekli uyanıyor ve sabah saatlerinde 4 veya 6 gibi kalkıp uyanık duruyor bir süre sonra tekrar uyuyor… 22.30 gibi dalınca daha derin uyuduğunu farkettim ama saat çok geç olduğu için içime sinmiyor gelişimi açısından. Uyku konusunda fikri olan yardımcı olabilir mi ? Geç uyutmam sıkıntı olur mu yoksa erken uyutmada ısrarcı mı olayım bölünen uykular biter mi?