ChatGPTanne_ Hele ki anne sütü veriyorsanız hiç acele etmeyin. Ben mama verdiğim halde günde 4 kez mama veriyorum. Tek öğün tadım. Yeğenim ve arkadaşlarımın cocuklarindan gözlemlerim doğrultusunda ek gıdayı hemen çoğaltmak besin reddi yapıyor. Yeğenim çok hevesli ve istahliydi 6. Ayında. Annesi ek gıdayı ana öğün gibi verdi bir anda ve bebekken soğudu tiksindi ek gıdadan. Şu an 32 aylık hâlâ da yeme problemi düzelmedi. O kadar zor ki bu problemle uğraşmak. Annesi şu an çok pişman. Ben bu sebeple burada da denk geldiğim bütün anneleri bu konuda uyarmaya çalışıyorum ama anneler pek umursamıyor maalesef. 🤷