Merhaba 🙋🏻♀️🙋🏻♀️5 aylık kızıma doktoruma danışarak yavaş yavaş ek Gıdaya geçtik. Ama kızım kaşığı ağzına getirdiğim zaman yaa kendisini sırt üstü atıyor 🤦🏻♀️ Yada ağlıyor 🙈 bu arada iki tane de dişimiz var. Ne yapmam lazım, dişlerimi acıyor yoksa yemek mi istemiyor anlamadım 🤷🏻♀️ (Mama ile besleniyoruz) ☺️benim gibi olan anneler varmı acaba şimdiden teşekkür ederim 😊