Gudigudi 3bucuk aylık bebeğim salı gunu olduk rota aşısını ve bebeğim aşıdan sonra bambaşka biri oldu aglama krizleri ve inanılmaz gaz sancısı bastırıyor acile götürdüm aşıdan dediler gülen bebegim gitti yerine ağlayan huzursuz bi bebek geldi ateşide çıkıyor hiç böyle olucagını düşünmemiştim 2gün oldu geçmedi hala devam ediyor