Hayırlı geceler şimdiden hayırlı sahurlar hanımlar💜
Bı sorum olucak inşaAllah bile çıkar. Ben 2 ay 1 hafta önce doğum yaptım lousalik kanamam 40 gün sürdü hemen hemen. Sonrasında oruca kalkmadan 1 gün önce tırnak kadar lekem geldi adet olucak sandım ama oruca kalkacagim gün baktım leke falan yok bende abdest aldım orucumu tuttum. Sonrasında 2 gün oruç tuttuktan sonra gene aynı şekilde geldi ( yani sabah geliyorsa o şekilde kalıyor 3 gün hiç gelmiyor) sonra gene abdest aldım tuttum sıkıntı olmadı ve 3 gün sonra gene geldi içim rahat değil tutuyorum ama adet miyim değil miyim bilmiyorum. Adet olsa hergun az az gelse 10 gün sayıp sonrasında özür olarak sayicam ama ara ara geliyor. Bugün biraz daha fazla gelmiş 10 günü geçmiş oldu. Ben şuan adet miyim değil miyim varsa bilen beni bı aydınlatsın kızlar 🌸