Kızlar 1 yaşında oğlum var ve Ekim’de dava açtım eşime yalan yok varlık içindeydim ama eşim yoktu güvenim yoktu o telefon vs üstüne baba evine küs geldim diye babamla küs diye ne geldi gitti ki baba evime ilk gidişimdi son oldu vs şimdi de ayrı ev açtım içini diziyorum vs işe gircem çocuğuma devletin verdiği + 2 krs nafaka ile eksiksiz bırakmadım bırakmamaya gayret ediyorum kendimi parçalıyorum gel gör ki o kişi 2 haftada bir çocuğunu alıp eglendirip geri getiriyor mahkemenin belirlediği saatlerde de dikkatimi çeken şu evliliktede şüphelerim vardı gerçi de şimdi dahada artı hatta eminim gibi çünkü bunun hayatında kesin biri var bizim davada çekişmeli oda boşanmak istiyor bende ben çocuğumuj hakkını alarak boşanmak istediğim için çekişmeli şimdi suphlerimde hakliysam ve bunu kanıtlar isem davayi etkilerki avantaj sağlar mı bana birde nasıl kanitlayabilirim acaba takip ettirsem fotoğraf video olsa elimde vs diğer türlü zaten haklı olduğum ortaya çıkacak ama en 1 yıl en fazla 5 yıl sürecek