Hanımlar 1 buçuk ay önce sezeryan doğum yaptım estetik dikişle. İnanın sormaya çekiniyorum genital bölgenin hemen bitişiğinden kesi atılmış yani genital bölgenin kıllarının bittiği yerden 2 haftalıkken dikişim patladı ve dikişin üzerinden kıllar çıktığı için içeride enfeksiyon yapmış 2 hafta iyileşmesi sürdü antibiyotik ve batikon kullandım. Şuan yine dikişin kenarlarında üzerinde kıllar oldugu için enfeksiyon yapmış heralde dikişin ve çevresinde bisürü sivilceler çıkmış agrı yapıyor benim gibi bu duruma düşen varmı ne yapıyorsunuz genital bölgenizin temizliğini nasıl yapıyorsunuz ben jilet kullanıyorum korkuyorum da dikişim patladığı için ne yapcagımı bilmiyorum birde benim gbi çok aşağıdan kesi yapılan varmı ben en azından bir iki parmak yukarıdan kesilir zannediyırdum