Normal doğumdan sonra vajina girişindeki dikişlerim açıldı sonra İkinciye dikildi ama sonra yeniden açıldı. Ve dikişlerime bir daha mudehale etmedi doktor kendi kendine kapanacak dedi. Dogum yapali 2 ay oldu. O açık kalan yer kendi kendine et bağladı kapandı ama hala o kadar hassas ki en ufak ters harekette kanıyor ve kıpkırmızı et görünüyor, henüz iyileşmedi ve bence 2-3 aya da anca iyileşir gibi. Sabah akşam batikon sürüyordum ama yakınlarımın tavsiyesi ile kantaron yağı kullanmaya başladım 1 haftadır. Sanki batikondan daha iyi geliyor gibi. Ne kadar kuru tutmaya çalışsam da sonuçta kapalı ve nemli bir bölge o yüzden yara çok geç iyileşiyor. Sizce kantaron yağı sürmekle iyi yapıyor muyum? Batikonu tamamen bıraktım çok kurutuyor yarayı diye kullanmaya devam etmeli miyim ? Offf bir an evvel tamamen iyileşsin istiyorum artık kafayı yiyeceğim.