oglumherseyim_ Arkadaşlar eşim bugün oğlumuza yedirelim iştahı açılsın diye tavsiye üzerine bunu almış (22 aylık olacak) ama ben vermesek mii diye düşünüyorum. Bir yanımda verelim iştahı açılır belki diyor bundan kullanan var mı? Kaç aylıkken başlamıştınız bir de
humosummm oglumherseyim_ ben ek gıdaya geçtiğimizden beri veriyorum sağlık ocağında ki ebede bi zararı olmaz ver kan yapar demişti
bittercikolata__ oglumherseyim_ Zarar gelmez aksine fayda eder canım. Biz kendimiz pekmezi yapıyoruz üzüm pekmezi doktorumuz biliyor ve bana 1 yaşından sonra haftada 1 kere 1 tatlı kaşığı pekmez vermemi önermişti. Hem kansizigina da iyi gelir. Şimdi kızım 5 yaşında aklı erdiği için yediremiyorun. Pankek falan yaparsam içine şeker yerine pekmez koyuyorum i sekilde yiyor
oglumherseyim_ asellinaninannesiii Canım nasıl kullanıyorsun? Bir faydasını gördüğünü düşünüyor musun ? Gördüysen nasıl bir faydası oldu acaba?
asellinaninannesiii oglumherseyim_ Muhallebisinin içine felan da katıyorum muzun üstüne de döküyorum, cesitlendiriyorum sürekli canım. Bizim kabizligimiz vardi suan çok iyi geldi 1 buçuk haftadır kullanıyorum 🌸 İştahı da aşırı acildi diyemem ama normal yani.
oglumherseyim_ asellinaninannesiii Bizimki maalesef yemiyor bu yüzden aldık… Kaç kaşık ekliyorsun acaba ? 1 tatlı kaşığı vermeyi düşünüyorum da ben
asellinaninannesiii oglumherseyim_ 1 çay kaşığı sabah 1 çay kaşığı ikimdi gibi bazen de dediğiniz gibi 1 tatlı kaşığı veriyorum
bittercikolata__ oglumherseyim_ hergun belki çok olabilir canım çünkü doktorumuz haftada bir defa 1 tatlı kaşığı şeklinde ver demişti
humosummm oglumherseyim_ meyve pürelerinin içine koyuyorum yoğurtla karıştırıyorum her gün veriyorum hiç aksatmam