

Merhabalar arkadaşlar reglimde 8 gün gecikme oldu
Şüpheli bir korunma ama ihtimal vermediğim bir gebelik olduğunu düşünüyorum erken testte silik çizgi var sizin yorumlarınızı merak ediyorum neredeyse bir kaç gündür kasık bölgemde ağrı gaz sancısı gibi de sancı var size de oldu mu